Ohjeet ja ehdot
Noudatamme kuluttajansuojalain etämyyntiin sovellettavia säännöksiä.
Siirry kohtaan
- Maksaminen
- Toimitus
- Vaihtaminen
- Kaupan peruminen
- Palauttaminen
- Maksun palauttaminen
- Myyntikelpoisuus
Maksaminen
Voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: MobilePay, Collector Bank, Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa (Nets), MasterCard (Nets) ja American Express (Nets).
Maksu tapahtuu Paytrail Oyj (y-tunnus: 2122839-7) kautta. Tiliotteellasi tai korttilaskullasi näkyy maksun saajana Paytrail Oyj, koska Paytrail välittää maksun meille. Paytrail Oyj:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Paytrailin yhteystiedot ovat: Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, puh. 020 718 1830.
Toimitus
Toimitamme vain Suomessa sijaitseviin osoitteisiin.
Toimituskulut sisältyvät tuotteiden hintoihin.
Toimitustapamme on postipaketti. Lähetämme tuotteesi normaalisti 1–3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Kiireisinä aikoina tuotteiden toimitusaika on maksimissaan 8 arkipäivää. Kiireisiä aikoja ovat erilaiset kampanjat tai uusien mallistojen julkaisuajankohdat.
Vaihtaminen
Sinulla on 14 päivää aikaa vaihtaa tuote. Laskeminen aloitetaan siitä, kun olet vastaanottanut toimituksen.
Vaihto- ja palautuslomake on aina täytettävä ja laitettava mukaan lähetykseen. Ilman vaihto- ja palautuslomaketta emme tiedä, kenen vaihto on kyseessä.
Saat vaihto- ja palautuslomakkeen lähetyksen mukana, mutta voit myös ladata sen täältä.
Tuote on mahdollista vaihtaa saman tuotteen eri kokoon tai väriin. Tuotetta ei voi vaihtaa toiseen tuotteeseen tai sellaiseen kokoon tai väriin, jota ei ole saatavilla.
Jos olet ostanut tuotteen kampanjahintaan tai alekoodilla, tee vaihto kohdan B mukaan.
A) Nopein tapa vaihtaa on tehdä uusi tilaus verkkokaupassa ja palauttaa vaihdettava tuote meille. Näin tuote ei pääse loppumaan varastostamme, ja saat uuden tuotteen nopeimmin.
B) Palauta meille vaihdettava tuote sekä vaihto- ja palautuslomake, johon olet kirjannut, minkä koon ja värin haluat tilalle. Lähetämme sinulle uuden tuotteen heti, kun olemme käsitelleet vaihdon.
Kaupan peruminen
Sinulla on 14 päivää aikaa perua kauppa. Laskeminen aloitetaan siitä, kun olet vastaanottanut toimituksen.
Kauppa on mahdollista perua osittain tai kokonaan palauttamalle meille tuote tai tuotteet sekä vaihto- ja palautuslomake.
Vaihto- ja palautuslomake on aina täytettävä ja laitettava mukaan lähetykseen. Ilman vaihto- ja palautuslomaketta emme tiedä, kenen palautus on kyseessä, ja emme voi esimerkiksi palauttaa sinulle rahoja.
Saat vaihto- ja palautuslomakkeen lähetyksen mukana, mutta voit myös ladata sen täältä.
Huom! Posti säilyttää pakettia vain 7 päivää, minkä jälkeen noutamaton paketti palautuu meille.Tilauksen noutamatta jättäminen ei peruutus. Noutamatta jätetyistä toimituksista perimme 10 euroa toimitus-, pakkaus ja käsittelykuluja.
Palauttaminen
Tee palautus 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
Pakkaa tuotteet huolellisesti. Käytä mieluiten samaa pussia tai pahvilaatikkoa, jossa sait lähetyksen. Poista tai peitä paketista vanhat lähetysmerkinnät.
Vaihto tai palautus on sinulle maksuton, kun noudatat palautusohjeitamme.
Emme vastaanota muilla tavoilla toimitettuja lähetyksiä emmekä vastaa muunlaisen lähetysten kustannuksista.
Palauttaminen Postin pakettiautomaatista
- Hae palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti.
- Valitse sieltä: ”Palauta alkuperäisellä lähetystunnuksella”
- Kirjoita paketin päälle:
- saamasi palautuskoodi ja
- nimesi ja osoitteesi vasempaan yläkulmaan.
- Vie lähetys Postin pakettiautomaattiin.
- Palautus tallentuu Postin seurantapalveluun. Et tarvitse kuittia palautuksesta.
Palauttaminen Postin palvelupisteessä
- Kirjoita paketin päälle palautustunnus:
618063
- Vie lähetys Postin palvelupisteeseen ja kerro, että kyseessä on asiakaspalautus.
- Säilytä kuitti palautuksesta, kunnes olemme palauttaneet sinulle rahat.
Maksun palauttaminen
Palautamme maksusi 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme käsitelleet palautuksesi.
Palautamme rahat samalla maksutavalla, jota käytit ostaessasi.
Emme vastaa kysymyksiin koskien rahojen palautusta, jos palautuksesta on kulunut alle 14 päivää.
Myyntikelpoisuus
Tuotteiden on oltava myyntikelpoisia alkuperäisessä, ehjässä ja siistissä myyntipakkauksessaan. Muussa tapauksessa meillä on oikeus periä tuotteen arvon alenemista vastaava summa tai kieltäytyä kokonaan palauttamasta rahoja. Tällöin emme myöskään palauta tuotetta sinulle, ennen kuin meille aiheutuneet palautus- ja mahdolliset uudelleenlähetyskulut on hyvitetty.
- Palautusoikeus koskee vain puhtaita ja käyttämättömiä tuotteita.
- Tuotelaput on oltava paikallaan ja myös tuotepakkaukset tulee palauttaa ehjinä ja siisteinä.
- Kenkiä voi sovittaa vain sisätiloissa ja myös ehjä ja siisti kenkälaatikko kaikkine alkuperäisine sisältöineen on palautettava. Älä kirjoita kenkälaatikkoon tai laita siihen teippiä.